Pazartesi, Temmuz 18, 2011

NUH’UN ANKARA MAKARNASI İŞ BAŞVURUSU

NUH’UN ANKARA MAKARNASI İŞ BAŞVURUSU

Türkiye’nin en büyük 500 sanayi şirketi arasında yer alan firmanın kariyer,insan kaynakları,işe alım süreci hakkında özet bilgiler bulunmaktadır. Şirketin iş başvurusu işlemleri hakkında detaylı bilgiler sayfamızda bulunmaktadır.

Firma Hakkında

1940 senesinde Nuh - Ahmet Eskiyapan kardeşler ve Kemal Yurtbilir ortaklığında Ulus Hal’de gıda maddesi satılan market tipi bir dükkan açılır. O dönemde bu tür mağazaların azlığından ve sunulan hizmetten dolayı kısa zamanda devlet büyüklerinin de alışveriş ettiği işlek bir konuma gelir. Kendi mağazalarında 6 ton’a kadar makarna satılması üzerine makarna imal etme fikri oluşur. Ulus Rüzgarlı sokakta 1950 senesinde ilk imalathane kurulur. 6 ton ile başlayan imalat, artan talepler üzerine yetişmez, alternatif üretim yeri arayışına girilir. 

Zamanla üretim yapılan mekanın, kapasiteye uygun kalmayışından dolayı 1955 senesinde İskitler’de alınan arsa üzerine zamanın teknolojisine uygun modern bir fabrika kurulması kararı alınır.



Üstte yer alan bağlantıyı tıkladığınız zaman şirketin websitesinin İnsan Kaynakları sayfasının iş başvurusu formu açılacak. Bu sayfada formu doldurarak iş başvuru formunuzu gönderebilirsiniz.

*Türkiye’nin 1 numaralı iş başvuru sitesi ilanlar-basvurular.blogspot.com tarafından hazırlanmış olan bu sayfa yalnızca bilgilendirme amaçlıdır. Sitemizin adı geçen kurumlar/firmalar ile bağlantısı bulunmamaktadır.

8 yorum:

  1. is basvuru formu gonderıyorum ama ıletılmıyor

    YanıtlaSil
  2. osman çalışkan iş başvurusu yapıyorum 5443071757

    YanıtlaSil
  3. 38 yaşin dayım iş basvurusu yapıyorum kabul görürsenız sevinirim 5443071757

    YanıtlaSil
  4. 38 yaşin dayım iş basvurusu yapıyorum kabul görürsenız sevinirim 5443071757

    YanıtlaSil
  5. Selamı aleyküm 39yaşım iş başvurusu kabul ederseniz minnet duyarım Ankara Keçiören oturuyorum cep05388209730 ihsan caner

    YanıtlaSil
  6. Selamün aleyküm 35 yaşındayım ismim Ahmet Özkan Keçiören de oturuyorum iş başvurusunda bulunmak istiyorum işsizim işe ihtiyacım var 05425205778

    YanıtlaSil
  7. Selamün aleyküm 35 yaşındayım ismim Ahmet Özkan Keçiören de oturuyorum iş başvurusunda bulunmak istiyorum işsizim işe ihtiyacım var 05425205778

    YanıtlaSil
  8. Askerden yeni geldim 21 yaşındayım. İş başvurusu yapmak istiyorum teşekkürler. 05434754095

    YanıtlaSil

ilanlar-basvurular.blogspt.com personel, eleman, iş başvuru, memur alımı, akademik personel alımı,işçi alımı üzerine güncel haberleri ve ilan duyurularını takip edebileceğiniz kapsamlı bir sitedir. Bu kısımdan yorum yapmak için yorumlama biçiminden adı/url yazan kısmı seçin. Url kısmını boş bırakabilirsiniz.

Bu kısımdan bizlere yorumlarınızı iletebilirsiniz. Sitemizin adı geçen firmalar ile herhangi bir bağlantısı yoktur. Sitemiz yalnızca iş başvuru sayfalarının bir araya getirilmesi ile oluşturulmuştur. Bu sayfaya yorum yaparken telefon vs. gibi kişisel bilgilerinizi girmeyin.