Pazar, Temmuz 17, 2011

POLİSAN BOYA İŞ BAŞVURUSU

POLİSAN BOYA İŞ BAŞVURUSU
Türkiye’nin en büyük iş başvuru ve kariyer sitesi ilanlar-basvurular.blogspot.com tarafından hazırlanan bu sayfada firmanın işe alım süreci ve insan kaynakları politikası hakkında bilgiler yer almaktadır. Firmaya iş başvurusu yapmak isteyenler için gereken bilgiler sayfamızdadır.

1943 senesinde ticarete başlayan Polisan Holding, 40 yıldır Türk Kimya Endüstrisi'nin lider şirketlerinden biri olarak, kimyevi maddeler üretimi ve dağıtımı alanında çalışmaktadır. Ürün ve hizmet yelpazesi içerisinde boya, tutkal, tekstil, deri, ağaç ve tarım endüstrilerini destekleyici nihai ve yan maddelerin üretimi ile birlikte ayrıca terminalinde depolama hizmeti de vermektedir.


Üstte yer alan bağlantıyı tıkladığınız zaman açılacak olan sayfada firmanın İnsan Kaynakları sayfasında bulunan iş başvuru formu açılacaktır. Bu iş başvurusu formunu doldurarak firmaya iş başvurusu yapabilirsiniz.

*ilanlar-basvurular.blogspot.com tarafından hazırlanan bu sayfa sadece bilgilendirme amaçlıdır. Sitemiz ilanlar-basvurular.blogspot.com’un sitede adı geçen kurumlar/firmalar ile bir bağlantısı yoktur.

1 yorum:

  1. Adsız12:58 ÖS

    merhaba ben Şenol çilli 1984 Zonguldak doğumluyum Gebze/Kocaelide yaşıyorum Evli ve bir çocuk babasıyım meslek lisesi Torna tesviye bölümü mezunuyum B sınıfı ehlyetim var aslen ilgilendiğim yapmış olduğum meslek türü ise Mekanik Bakım Onarım teknisyeniyim daha önce gebzenin önde gelen bir çok büyük şirketlerin iş sahasında vardiyaı olarak mekanik bakım onarım teknisyenliği yaptım özellikle kauçuk plastik sektöründe 6 yıl çalıştım toplam 8 yıla aşkın bir mesleki tecrübem vardır bende Plisan fabrikasında çalışmak istiyorum işten ayrıldım şuan çalışmıyorum iş arıyorum mesleğim ile ilgili bir değerlendirme yaparsanız tşk sevinirim tel.0534 844 6371

    YanıtlaSil

ilanlar-basvurular.blogspt.com personel, eleman, iş başvuru, memur alımı, akademik personel alımı,işçi alımı üzerine güncel haberleri ve ilan duyurularını takip edebileceğiniz kapsamlı bir sitedir. Bu kısımdan yorum yapmak için yorumlama biçiminden adı/url yazan kısmı seçin. Url kısmını boş bırakabilirsiniz.

Bu kısımdan bizlere yorumlarınızı iletebilirsiniz. Sitemizin adı geçen firmalar ile herhangi bir bağlantısı yoktur. Sitemiz yalnızca iş başvuru sayfalarının bir araya getirilmesi ile oluşturulmuştur. Bu sayfaya yorum yaparken telefon vs. gibi kişisel bilgilerinizi girmeyin.