Cumartesi, Temmuz 23, 2011

SUBOR İŞ BAŞVURUSU

SUBOR İŞ BAŞVURUSU
Firmanın insan kaynakları politikası, işe alım süreci ve firma hakkında genel bilgilerin yayınlandığı sayfamızdır. Sayfamızda firmaya iş başvurusu yapmak isteyenler için gereken bilgiler yer almaktadır.

Firma Hakkında
Subor Boru San. Ve Tic. A.Ş., Cam elyaf Takviyeli Polyester (CTP) boru üretimi gerçekleştirerek, yurtiçi ve yurtdışı pazarlarda satış yapmak amacıyla, 1996 yılında kurulmuştur. “Yapı Merkezi” ve “Amiantit Grup” ortaklığında olan Subor, bugün 4 metre çapa kadar üretim yaparak, dünyanın önde gelen CTP boru üreticisi konumundadır.

İlk üretim tesisini, 1 üretim hattı ile Adapazarı’nda Nisan 1997’de faaliyete geçiren Subor, CTP boru üretimi ve ticareti alanında, Türkiye’de kurulmuş ilk teknolojik tesis olma özelliğine sahiptir.
2010 yılında Adapazarı tesisinde 3, Şanlıurfa tesisinde 1 üretim hattı ile yılda 1200 kilometre büyük çaplı CTP boru üretim kapasitesine sahip olan Subor, sahip olduğu üretim tesisleri ile birlikte Türkiye’nin en büyük 500 Sanayi Kuruluşu’ndan biri konumundadır.

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi ve OHSAS 18001 İşyerlerindeki İş Sağlığı ve Güvenliği Kalite Yönetim Sistemi’ne sahip, ülkemizin ve bölgenin lider firması olan Subor, kuruluşundan günümüze kadar 4000 km’nin üzerinde CTP boru üretimi gerçekleştirmiştir.

Subor, Kuzey Afrika, Balkanlar, Ortadoğu, Rusya ve Türki Cumhuriyetler’de 3 kıtada 30 ülkeye yıllardır başarıyla ihracat yapmaktadır. Flowtite Lisansı ile üretim yapan Subor, Adapazarı ve Şanlıurfa’daki 2 fabrikası ve mevcut 4 üretim hattı ile Türkiye ve Avrupa’da toplam kapasitede CTP boru üretiminde rakipsizdir.


Hemen üstte yer alan bağlantıyı tıkladığınız zaman firmanın insan kaynakları sayfasında bulunan online iş başvuru formuna ulaşacaksınız. Bu sayfada gerekli bilgileri girerek firmaya iş başvurusu yapabilirsiniz.

*ilanlar-basvurular.blogspot.com tarafından hazırlanmış olan bu sayfa yalnızca bilgilendirme amaçlıdır. Sitemizin adı geçen kurumlar/şirketler ile bağlantısı yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ilanlar-basvurular.blogspt.com personel, eleman, iş başvuru, memur alımı, akademik personel alımı,işçi alımı üzerine güncel haberleri ve ilan duyurularını takip edebileceğiniz kapsamlı bir sitedir. Bu kısımdan yorum yapmak için yorumlama biçiminden adı/url yazan kısmı seçin. Url kısmını boş bırakabilirsiniz.

Bu kısımdan bizlere yorumlarınızı iletebilirsiniz. Sitemizin adı geçen firmalar ile herhangi bir bağlantısı yoktur. Sitemiz yalnızca iş başvuru sayfalarının bir araya getirilmesi ile oluşturulmuştur. Bu sayfaya yorum yaparken telefon vs. gibi kişisel bilgilerinizi girmeyin.