Salı, Temmuz 19, 2011

TUKAŞ GIDA İŞ BAŞVURUSU

TUKAŞ GIDA İŞ BAŞVURUSU
Ülkemizin en büyük 500 sanayi şirketi arasında yer alan firmanın kariyer,insan kaynakları,işe alım süreci hakkında özet açıklamalar bulunmaktadır. Şirketin iş başvurusu işlemleri hakkında detaylı açıklamalar sayfamızda bulunmaktadır.
Firma Hakkında (Firmanın sitesinde yer alan bilgilere göre) (Firmanın sitesinde yer alan bilgilere göre)
1962 senesinde Manisa’nın Turgutlu ilçesinde kurulan Tukaş, 1967 senesinde OYAK (Ordu Yardımlaşma Kurumu) tarafından satın alınmıştır. 1967 senesinden bu yana bir OYAK iştiraki olarak sürekli yükseliş trendi gösteren Tukaş; 1994 senesinde şirket ödenmiş sermayesinin % 28’ini halka arz etmiş ve İMKB’de işlem görmeye başlamıştır. % 82.5’i halen OYAK’a ait olan Tukaş, ekonomiye sağladığı katkı ve ülkemizin sosyal yaşamında oynadığı aktif rol ile güçlü bir kurum olan OYAK’ın bünyesinde faaliyetlerini sürdürmektedir. 
Tukaş, üretim faaliyetlerini İzmir’in Torbalı ve Balıkesir’in Manyas ilçelerindeki fabrikalarında gerçekleştirmektedir. Üretim kapasiteleri toplam 100.297 ton/yıl olan tesislerinde modern koşullarda üretim faaliyetlerini sürdüren Tukaş; salça, konserve (sebze, şarküteri, bakliyat, hazır yemek), turşu, reçel, sos (ketçap, mayonez ve acı biber sosu) ve dondurulmuş gıda ürün gruplarından oluşan ürün yelpazesine sahiptir.
Tukaş, ürünlerini TSE-EN-ISO 22000 kalite güvence sistemiyle üretmektedir. Tukaş, ayrıca uluslararası gıda platformunda geçerli olan BRC (British Retail Consortium) ve IFS (International Food Standard) belgelerine sahiptir.
Tukaş, iç pazarda İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Adana'da konumlandırılmış bölge yöneticilikleri ve bayilikleri ile geniş bir dağıtım ağına sahipken, dış pazarda AB ülkeleri, ABD, Avustralya, Japonya, Afrika ülkeleri ve Orta Doğu ülkeleri ağırlıklı olmak üzere dünyanın bir çok ülkesine ihracat yapmaktadır. Yıllara göre değişmekle birlikte, Tukaş'ın toplam satışının % 25-30'unu dış pazar satışları oluşturmaktadır.


Üstte yer alan bağlantıyı tıkladığınız zaman şirketin websitesinin İnsan Kaynakları sayfasının iş başvurusu formu açılacak. Bu sayfada formu doldurarak iş başvuru formunuzu gönderebilirsiniz.

* Ülkemizin  1 numaralı iş başvuru sitesi ilanlar-basvurular.blogspot.com tarafından hazırlanmış olan bu sayfa yalnızca bilgilendirme amaçlıdır. Sitemizin ismi geçen kurumlar/firmalar ile bağlantısı bulunmamaktadır.

12 yorum:

  1. işe ihtiyacım var bünyenizde çalışmak istiyorum 05457188810

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işe ihtiyacım var bünyenizdevçalışmak istiyorum emre baraner 05457188810 05462121012

      Sil
  2. İşe ihtiyacım var sizinle çalışmak istiyorum 05071547689

    YanıtlaSil
  3. işe ihtiyacım var bünyenizde çalışmak istiyorum emre baraner 05457188810 05462121012

    YanıtlaSil
  4. işe ihtiyacım var bünyenizde çalışmak istiyorum emre baraner 05457188810 05462121012

    YanıtlaSil
  5. işe ihtiyacım var bünyenizde çalışmak istiyorum 05442189681

    YanıtlaSil
  6. Adsız9:41 ÖÖ

    bunyenizde otoklavcı olarak calışmak istiyorum 05532881301

    YanıtlaSil
  7. Ise ihtiyacim var bunyenizde calismak istiyorum gecen sene sezonda calismistim izmir odemiste ikamet ediyorum 05445742630

    YanıtlaSil
  8. Işe ihtiyacım var sizinle çalışmak istiyorum lütfen bana yardımcı olun

    YanıtlaSil
  9. Hala isci ariyormusunuz ben ve enistemin acil ise ihtiyacimiz var yardimciyolursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  10. İse ihtiyacim var sizinle calismak istiyorum gokhan aytun manisa akhisarda ikamet ediyorum numaram 05443448795

    YanıtlaSil
  11. İşe ihtiyacım var5376109606

    YanıtlaSil

ilanlar-basvurular.blogspt.com personel, eleman, iş başvuru, memur alımı, akademik personel alımı,işçi alımı üzerine güncel haberleri ve ilan duyurularını takip edebileceğiniz kapsamlı bir sitedir. Bu kısımdan yorum yapmak için yorumlama biçiminden adı/url yazan kısmı seçin. Url kısmını boş bırakabilirsiniz.

Bu kısımdan bizlere yorumlarınızı iletebilirsiniz. Sitemizin adı geçen firmalar ile herhangi bir bağlantısı yoktur. Sitemiz yalnızca iş başvuru sayfalarının bir araya getirilmesi ile oluşturulmuştur. Bu sayfaya yorum yaparken telefon vs. gibi kişisel bilgilerinizi girmeyin.