Cumartesi, Temmuz 16, 2011

ÇİMKO ÇİMENTO İŞ BAŞVURUSU

ÇİMKO ÇİMENTO İŞ BAŞVURUSU

Türkiye'nin en büyük 500 sanayi kuruluşu arasında yer alan Çimko 'nun işe alım süreci hakkında bilgiler yer almaktadır.

Adıyaman Çimento Fabrikası’nın 1995 senesinde özelleştirilmesiyle sektöre giren SANKO, 2007 senesi sonunda Narlı fabrikasını da devreye alarak büyümesini sürdürmüştür. Sanko ve Cementerie Aldo Barbetti ortak kuruluşu olan Çimko, Adıyaman, Kahramanmaraş Narlı Çimento fabrikaları, Gaziantep paketleme tesisi, Kilis Paketleme tesisi ve bölgedeki 8 beton santrali ile sektörde ve bölgede söz sahibi olmuştur.


*ilanlar-basvurular.blogspot.com tarafından hazırlanan bu sayfa ziyaretçilerini bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır. Sitemizin kurumlar ile bağlantısı yoktur.

2 yorum:

  1. Adsız7:18 ÖÖ

    MERHABALAR BEN ADIYAMANDAN MEHMET TURAN AKDAĞ 1992 DEN 02.07.2013 TARİHİNE KADAR FABRİKANIZIN PAKETLEME ÜNİTESİNDE ÇALIŞDIM BAZI AİLEVİ NEDENLERDEN DOLAYI AYRILMAK ZORUNDA KALDIM ÇOK ŞÜKÜR SORUNUMU HALLETİM AMA TEKRAR YERİME DÖNMEK İSTEDİM OLMADI ALIM YAPMADILAR ŞUAN BOŞDAYIM FABRİKA YÖNETİMİ ÇALIŞANLARINDAN RİCAM BENİ BUNCA YILLIN HATIRINA KARŞILIK SANKO AİLESİNE GİRMEK İSTİYORUM BENDE SAYGILARIMLA ARZ EDERİM.MEHMET TURAN AKDAĞ.

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben adıyaman gölbaşıdan ramazan tutak işsizim fabrika yetkililerinden iş istiyorum işsizim evim kira çok zordayım .şoförlükte olabilir ehliyet durumum D.

    YanıtlaSil

ilanlar-basvurular.blogspt.com personel, eleman, iş başvuru, memur alımı, akademik personel alımı,işçi alımı üzerine güncel haberleri ve ilan duyurularını takip edebileceğiniz kapsamlı bir sitedir. Bu kısımdan yorum yapmak için yorumlama biçiminden adı/url yazan kısmı seçin. Url kısmını boş bırakabilirsiniz.

Bu kısımdan bizlere yorumlarınızı iletebilirsiniz. Sitemizin adı geçen firmalar ile herhangi bir bağlantısı yoktur. Sitemiz yalnızca iş başvuru sayfalarının bir araya getirilmesi ile oluşturulmuştur. Bu sayfaya yorum yaparken telefon vs. gibi kişisel bilgilerinizi girmeyin.