Pazar, Temmuz 17, 2011

AKDENİZ KİMYA İŞ BAŞVURUSU

AKDENİZ KİMYA İŞ BAŞVURUSU
Türkiye’nin en büyük iş başvuru ve kariyer sitesi ilanlar-basvurular.blogspot.com tarafından hazırlanan bu sayfada firmanın işe alım süreci ve insan kaynakları politikası hakkında bilgiler yer almaktadır. Firmaya iş başvurusu yapmak isteyenler için gereken bilgiler sayfamızdadır.

1976 senesinde PVC stabilizatörler ile çeşitli endüstriyel kimyasalların üretim ve pazarlamasını gerçekleştirmek üzere İzmir’de kurulan Akdeniz Kimya, bugün dünyanın önde gelen kurulufllarından bir tanesidir.

Geniş vizyonu ile sektörüne öncülük eden, kalitede, insan kaynaklarında, kaynak seçim ve kullanımında sürekli geliflime inanan; yatırımlarını bu doğrultuda sürdüren Akdeniz Kimya, değiflmez kalitesiyle yurtiçinde olduğu gibi, yurt dışında da güveni temsil etmektedir.

Araştırma ve Geliştirme Bölümü’nün gücü ve yüksek üretim kapasitesiyle sektöründe dünya devleri arasında yer alan, Pb üretiminde olduğu gibi, Ca/Zn’da da kullandığı hammaddelerin hepsini kendi bünyesinde üreten ilk ve tek kuruluş olan Akdeniz Kimya, geniş ürün yelpazesiyle büyümeye devam etmektedir.


Üstte yer alan bağlantıyı tıkladığınız zaman açılacak olan sayfada firmanın İnsan Kaynakları sayfasında bulunan iş başvuru formu açılacaktır. Bu iş başvurusu formunu doldurarak firmaya iş başvurusu yapabilirsiniz.

*ilanlar-basvurular.blogspot.com tarafından hazırlanan bu sayfa sadece bilgilendirme amaçlıdır. Sitemiz ilanlar-basvurular.blogspot.com’un sitede adı geçen kurumlar/firmalar ile bir bağlantısı yoktur.

4 yorum:

  1. Personel olarak calismak istiyorum size nsl ulasabilirim

    YanıtlaSil
  2. Günaydın ben iş arıyorum 05383809406 bayraklıda ikamet ediyorum

    YanıtlaSil
  3. merhabalar ben turugtluda ikamet ediyorum 29 yaşındayım lize mezunuyum B A2 VE G (forklift operatörlük) belgelerim mevcuttur depo sevkiyat lojistik depo iskif vs branşlarında 10 yıllık tecrübelerim vardır uygun görülen pozisyonda işbaşı yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  4. 10 yıllık deneyimimle prtif ve iştirak şöförüyüm firmanızda iş arıyorum turgutluda ikamet ediyorum

    YanıtlaSil

ilanlar-basvurular.blogspt.com personel, eleman, iş başvuru, memur alımı, akademik personel alımı,işçi alımı üzerine güncel haberleri ve ilan duyurularını takip edebileceğiniz kapsamlı bir sitedir. Bu kısımdan yorum yapmak için yorumlama biçiminden adı/url yazan kısmı seçin. Url kısmını boş bırakabilirsiniz.

Bu kısımdan bizlere yorumlarınızı iletebilirsiniz. Sitemizin adı geçen firmalar ile herhangi bir bağlantısı yoktur. Sitemiz yalnızca iş başvuru sayfalarının bir araya getirilmesi ile oluşturulmuştur. Bu sayfaya yorum yaparken telefon vs. gibi kişisel bilgilerinizi girmeyin.