Pazar, Temmuz 17, 2011

ONTEX CANBEBE İŞ BAŞVURUSU

ONTEX CANBEBE İŞ BAŞVURUSU
Türkiye’nin en büyük iş başvuru ve kariyer sitesi ilanlar-basvurular.blogspo.com tarafından hazırlanan bu sayfada firmanın işe alım süreci ve insan kaynakları politikası hakkında bilgiler yer almaktadır. Firmaya iş başvurusu yapmak isteyenler için gereken bilgiler sayfamızdadır.

1990 senesinde "annelerin rahatı, bebeklerin sağlığı" sloganıyla, Astel Kağıtçılık çatısı altında bebek bezi sektörüne adım atan firmamız, Canbebe markalı ürünleriyle sektörün ilk üreticilerinden biri olmuştur. Sonrasında bebek kozmetik ürünleri ve ıslak temizlik havlusu serileriyle ürün yelpazesini genişleten Canbebe, yalnızca bebek bezinde değil, bebek bakımının tamamında söz sahibi markalardan biri haline gelmiştir. Bebek bezinden elde edilen deneyimle, 1994 senesinde Canlady markası ile hijyenik kadın pedi üretilmeye başlanmış, 1998 senesinde da, yetişkin hasta bezi pazarında yıllardır lider konumunu sürdüren, Canped markalı ürünlerin lansmanı yapılmıştır. Firmamızın 2000 senesinde Avrupa'nın hijyenik ürünler devi Ontex International bünyesine katılmasıyla, büyümesi ivme kazanmış; markalarımız, rekabet ettiği kategorilerin ilk sıralarında yeralarak pazardaki yerlerini sağlamlaştırmıştır. Ontex'in Avrupa'daki markalarından biri olan Helen Harper'ı 2010 senesinde Türk tüketicisi ile buluşturan firmamiz, hijyenik ped pazarının da lider markalarindan biri olmayı hedeflemektedir.

Teknik bilgi birikimi ve tecrübesiyle Avrupa'nın en önemli hijyenik ürünler üreticilerinden biri olan Ontex, 1979 senesinde Belçika'da kurulmuştur. Avrupa başta olmak tüm dünyada toplam 12 üretim tesisi ve 15 satış ofisi bulunan Ontex dünyanın önde gelen perakende zincirlerine yönelik özel markalı hijyenik ürünler üretmekte olup; bebek bezi, hijyenik ped, hasta bezi, tampon, ıslak havlu vb. kategorilerde çok geniş ürün yelpazesine sahiptir. Hijyenik ürünler konusunda uzmanlaşan ve bu doğrultuda büyüyen Ontex Türkiye, İstanbul Sanayi Odası'nın her yıl Türkiye'nin en büyük sanayicilerini açıkladığı ISO 500 listesinde 2009 senesinde 263. sırada yer almıştır. Ontex, hijyenik ped kategorisinde, Helen Harper lansmanı ile birlikte cirosunu büyütmeyi hedeflemektedir. 

İç pazardaki çalışmalarına ek olarak 35 ülkeye ihracat yapan Ontex Türkiye; Afrika, Kafkaslar ve Ortadoğu bölgelerinin tamaminin yönetiminden sorumludur. Canbebe markası ile Cezayir, Gürcistan ve Makedonya'da bebek bezi pazarlarında lider konumundadır. Ayrıca Yunanistan, İtalya, İspanya, Çek Cumhuriyeti, Fransa, Almanya ve İngiltere'ye özel markalı ürünler üretip ihraç etmektedir. Kağıt, karton, ambalaj ve kırtasiye ürünleri ihracatında 2009 verilerine göre Türkiye 3. sü olan Ontex Türkiye; Avrupa standartlarında üretilen ürünleriyle hem Türkiye'de hem de ihracat yaptığı ülkerlerdeki tüketici beklentilerini en üst düzeyde karşılamayı 
hedefleyen yaklaşımıyla çalışmaya devam etmektedir.



Üstte yer alan bağlantıyı tıkladığınız zaman açılacak olan sayfada firmanın İnsan Kaynakları sayfasında bulunan iş başvuru formu açılacaktır. Bu iş başvurusu formunu doldurarak firmaya iş başvurusu yapabilirsiniz.

*ilanlar-basvurular.blogspot.com tarafından hazırlanan bu sayfa sadece bilgilendirme amaçlıdır. Sitemiz 
ilanlar-basvurular.blogspo.com’un sitede adı geçen kurumlar/firmalar ile bir bağlantısı yoktur.

13 yorum:

  1. beni ise alırmısınız

    YanıtlaSil
  2. lütfen beni ise alın

    YanıtlaSil
  3. Beni işe alirmisiniz

    YanıtlaSil
  4. Eleman alımınız varmı

    YanıtlaSil
  5. Başvuru yapmak için link yok mu başvuru yapamıyorum

    YanıtlaSil
  6. Beni işe alırmısınız

    YanıtlaSil
  7. Lütfen çalışan elemanları alın işe hak edeni kıymet bilene

    YanıtlaSil
  8. Almanya-da dikim.model işi için gittim fakat bulamdım türkei firmalarla çalıştım ama artık farklı bi alanda bulunma istiyorum

    YanıtlaSil
  9. merhaba canbebe firmasiyla irtibat kura bilmiyorum bana yardimci olurmusunuz
    email adresim
    musaevzahir1@gmail.com
    vaçap hattım +995571031495

    YanıtlaSil
  10. Adsız7:21 ÖÖ

    ben ugur soylu

    YanıtlaSil
  11. Adsız7:24 ÖÖ

    Ben Ugur soylu ilk giriş 2014 ve 27.12.2021 mecburiyetten işten cıkmam gerekıyordu tekrardan calısmak ıstıyorum...

    YanıtlaSil
  12. Is basvurusu yapamiyorim yardimci olirmusnz

    YanıtlaSil
  13. Adsız1:53 ÖÖ

    Ben Ugur soylu ilk giriş 2014 ve 27.12.2021 mecburiyetten işten cıkmam gerekıyordu tekrardan calısmak ıstıyorum...

    YanıtlaSil

ilanlar-basvurular.blogspt.com personel, eleman, iş başvuru, memur alımı, akademik personel alımı,işçi alımı üzerine güncel haberleri ve ilan duyurularını takip edebileceğiniz kapsamlı bir sitedir. Bu kısımdan yorum yapmak için yorumlama biçiminden adı/url yazan kısmı seçin. Url kısmını boş bırakabilirsiniz.

Bu kısımdan bizlere yorumlarınızı iletebilirsiniz. Sitemizin adı geçen firmalar ile herhangi bir bağlantısı yoktur. Sitemiz yalnızca iş başvuru sayfalarının bir araya getirilmesi ile oluşturulmuştur. Bu sayfaya yorum yaparken telefon vs. gibi kişisel bilgilerinizi girmeyin.