Pazar, Temmuz 17, 2011

DYO BOYA İŞ BAŞVURUSU

DYO BOYA İŞ BAŞVURUSU
Türkiye’nin en büyük iş başvuru ve kariyer sitesi ilanlar-basvurular.blogspot.com tarafından hazırlanan bu sayfada firmanın işe alım süreci ve insan kaynakları politikası hakkında bilgiler yer almaktadır. Firmaya iş başvurusu yapmak isteyenler için gereken bilgiler sayfamızdadır.

Yaşar Boya Grubu şirketlerinden Yasaş, Bayraklı ve Akril, tek bir çatı altında DYO Boya Fabrikaları San. ve Tic. A.Ş. ismi altında birleşmişlerdir. 2002 senesinde gerçekleşen bu birleşme sonrası daha önce üç şirkette yer alan faaliyetler, üç ayrı iş ünitesi halinde daha verimli etkili şekilde sürdürülmeye devam etmektedir.

İnşaat Boyaları İş Ünitesi'nde DYO ve EVİM markaları ile inşaat boyaları, altyapı malzemeleri ve DYO markası ile deniz boyaları üretimi ve pazarlaması yapılmaktadır.

İnşaat Boyaları İş Ünitesi Gebze'de, otomasyon düzeyi ile uluslararası rekabete cevap verebilecek modern bir fabrikaya sahiptir. Ürün çeşidi, renk ve ambalaj olarak 2.500'ü aşan fabrikanın yıllık üretim kapasitesi 120.000 tondur.

Bütün bu faaliyetlerinin yanında, boyacı ustaları için kaliteli fırça, rulo gibi uygulama aletleri üretilmekte, Wagner ile kurduğu işbirliği ile DYO-Wagner boya uygulama makineleri pazarın hizmetine sunulmaktadır.



Üstte yer alan bağlantıyı tıkladığınız zaman açılacak olan sayfada firmanın İnsan Kaynakları sayfasında bulunan iş başvuru formu açılacaktır. Bu iş başvurusu formunu doldurarak firmaya iş başvurusu yapabilirsiniz.

*ilanlar-basvurular.blogspot.com tarafından hazırlanan bu sayfa sadece bilgilendirme amaçlıdır. Sitemiz ilanlar-basvurular.blogspot.com’un sitede adı geçen kurumlar/firmalar ile bir bağlantısı yoktur.

1 yorum:

  1. Adsız12:41 ÖS

    Merhaba ben Şenol çilli 1984 Zonguldak doğumluyum Gebze kocaelide oturuyorum evli olup bir çocuk Babasıyım meslek lisesi Torna tesviye bölümü mezunuyum B sınıfı ehliyetim var aslen ilgilendiğim yapmış olduğum meslek türü mekanik bakım onarım Teknisyeniyim daha önce birçok büyük firmalarda mekanik bakım onarım teknisyenliği yaptım vardiyalı olarak özelliklede 6yıl kauçuk plastik sektöründe çaıştım toplam çalışma iş tecrübem 8 yıl dyo şuan çalışmıyorum işten ayrıldım dyo fabrikanızda çalışmak istiyorum mesleğim ile ilgili benide değerlendirirseniz çok sevinirim Tşk tel 05348446371

    YanıtlaSil

ilanlar-basvurular.blogspt.com personel, eleman, iş başvuru, memur alımı, akademik personel alımı,işçi alımı üzerine güncel haberleri ve ilan duyurularını takip edebileceğiniz kapsamlı bir sitedir. Bu kısımdan yorum yapmak için yorumlama biçiminden adı/url yazan kısmı seçin. Url kısmını boş bırakabilirsiniz.

Bu kısımdan bizlere yorumlarınızı iletebilirsiniz. Sitemizin adı geçen firmalar ile herhangi bir bağlantısı yoktur. Sitemiz yalnızca iş başvuru sayfalarının bir araya getirilmesi ile oluşturulmuştur. Bu sayfaya yorum yaparken telefon vs. gibi kişisel bilgilerinizi girmeyin.