Pazar, Temmuz 24, 2011

MNG HOLDİNG İŞ BAŞVURUSU

MNG HOLDİNG İŞ BAŞVURUSU
Firmanın insan kaynakları politikası, işe alım süreci ve holding hakkında genel bilgilerin yayınlandığı sayfamızdır. Sayfamızda firmaya iş başvurusu yapmak isteyenler için gereken bilgiler yer almaktadır.

"Holding hakkında
MNG Firmalar Topluluğu" faaliyetlerine Günal İnşaat Ticaret ve Sanayi A.Ş. ve MAPA İnşaat ve Ticaret A.Ş. firmalariyle başlamıştır. Her iki firma da dünya standartlarında inşaat hizmetleri sağlayan firmalar olup bina ve altyapı taahhüt işleri konularında uzmanlaşmışlardır. 

MNG Topluluğu Firmalari, otel yatırımları ve yönetimi, enerji üretimi ve pazarlaması, yurt içi ve yurt dışı hava taşımacılığı, yurt içi kargo taşımacılığı, uçak bakım ve onarım hizmetleri, finans ve medya da dahil olmak üzere faaliyetlerini geniş bir yelpazede genişletmiş ve çeşitlendirmiştir. 

MNG Firmalar Topluluğu'nun toplam işletme sermayesi 665 milyon ABD Doları'na ulaşmıştır. Yüklenici firmaları tarafından tamamlanan işlerin toplam değeri 5.55 milyar ABD Doları'nı aşmış ve 2011 seneı itibarı ile devam etmekte olan işlerin değeri ise 4.56 milyar ABD Doları'na yaklaşmıştır. 

MNG Firmalar Topluluğu'na bağlı yüklenici firmalar her türlü bina ve gökdelenler, alışveriş ve ticaret merkezleri, oteller, tatil köyleri, sanayi tesisleri, baraj, hidroelektrik santralları ve sulama tesisleri, tüneller, otoyollar ve karayolları, betonarme silolar, atıksu ve içmesuyu arıtma tesisleri, hafriyat işleri, zemin stabilizasyonu ve temel kazık işleri de dahil olmak üzere üstyapı ve altyapı projelerini başarı ile tamamlamışlardır. MNG Firmalar Topluluğu aynı zamanda jeoteknik ve temel kazık işleri, mekanik - elektrik - sıhhi tesisat kurulumları ve mimari tasarım hizmetleri alanlarında da uzman yüklenici firmaları da topluluk bünyesinde barındırmaktadır. 

MNG Firmalar Topluluğu, turizm ve enerji sektörlerinde yeni projeler ile yatırımlarına devam etmektedir. "World of Wonders" markası altında, mülkiyetleri topluluğa ait olan Türkiye çapındaki turizm ve iş amaçlı otelleri ile turizm sektöründe de öncü faaliyetlerini sürdürmektedir. WOW Kremlin Palace, WOW Topkapı Palace, WOW Bodrum Resort, WOW Istanbul ve WOW Airport Hotel'in toplam yatak kapasitesi 6.000'den fazla olup topluluğun üst düzeyde tecrübe sahibi ve kalifiye personeli tarafından işletilmektedir. 

Enerji sektöründe, toplam kurulu gücü 95 MW ve senelık üretimi 650.000.000 kws olan Hamzalı, Reşadiye 1-2-3 ve Aralık hidroelektrik santralları MNG Firmalar Topluluğu bünyesinde yer alan enerji firmaları tarafından gerçekleştirilmiş ve bu santrallar yakın bir zamanda yabancı bir enerji firması tarafından satın alınmıştır. MNG Firmalar Topluluğu hidroelektrik santrallarına yönelik yatırım ve yapım faaliyetlerini, Türkiye'nin değişik bölgelerinde yer alan 5 adet hidroelektrik santral projeleri ile sürdürmektedir. "



Hemen üstte yer alan bağlantıyı tıkladığınız zaman firmanın insan kaynakları sayfasında bulunan online iş başvuru formuna ulaşacaksınız. Bu sayfada gerekli bilgileri girerek firmaya iş başvurusu yapabilirsiniz.

*ilanlar-basvurular.blogspot.com tarafından hazırlanmış olan bu sayfa yalnızca bilgilendirme amaçlıdır. Sitemizin adı geçen kurumlar/firmalar ile bağlantısı yoktur.

22 yorum:

  1. elektrik formeniyim iş arıyorum

    YanıtlaSil
  2. yaklaşık 20 yıldır yurt içi ve yurt dışı şantiyelerinde elektrikçi ve formen olarak çalıştım şu anda ekibimle marmara ray tüp geçidi şantiyesinde elektrik genel formeni yamaktayım işimiz bitmek üzere iş aramaktayım saygılarımla cemil tlf 05447124147

    YanıtlaSil

  3. Merhaba sayın yetkili;
    Ben Okba AHMED 26 yaşındayım.istanbul eljezira gruop’da bir yıl dışticarette pazarlama müdürüğü, Libya’da Lidya inşaat firmasında bir yıl satın alma müdürlüğü yaptım savaş halinden dolayı Türkiye’ye dönmek zorunda kaldım.şuan Ankara’da bulunan Taysan Makinede dış ticaret departmanında iki yıldır pazarlma ve fuar etkinliklerinde görev yapmaktayım. buradan ayrılış nedenim global krizin etkilenmesinden dolayıdır.Taysan makinede bu zaman zarfında Kamerun, gana, Filistin, Ürdün, Cezayir, Tunus, iran, kuzey irak ülkelerine satışlar gerçekleştirdim.

    Şam devlet üniversitesi Turizm bölümünden 2005-2009 mezunuyum. ileri düzeyde Fransızca, Arapça, İngilizce, kuzey ırak Kürtçesi biliyorum.

    Firmanızda ister yurt dışı ister yurt içinde uygun görülen bir departmanda görev yapmak isterim.
    İlginize şimdiden teşekkür ederim.

    Okba AHMED
    0543 952 95 17

    YanıtlaSil
  4. Adsız6:37 ÖÖ

    özkan öztürk 36 yaşındayım daha güvenlik görevlisi olarak calışıyodum ama bu işimden ayrılıb trabzon maçkada bulunan sukenerı hes projenizde dozer yağcısı olarak calışdım bir yıl abimde aynı firmada oparötör olarak dozer oparötörü olarak calışıyodu hes prejesinin bitmesiyle işimize haklarımız verilerek son verdiler allah bu şirkedin sahibinde n binlerce razı olsun ali beyden mirec beyden herkesden ama bu holdigin sahibinden allah binlerce razı olsun allahım ona cok versin şimdi boşdayız sizden taleb gelirse güvenlik olarak veye makina yağcısı b sınıfı eğliyetim var calışırım para vermeseniz bile bu firmayla calışırım sagılarımla tlf. 05363441054 adres catak köyü yeşillik mevkii no 1 maçka trabzon

    YanıtlaSil
  5. Zafer Akdoğan
    Orta öğretim Mezunuyum
    Evliyim
    2 Cocuğum var
    Sizinle çalişmak istiyorum.
    Makına İmalatı Çelik kondıksıyon, Teknik resımden anlıyorum
    12 Yıldır Gaz Altı, Elektırık, Ar-gon kaynaklarını kulana bılıyorum.
    Kulana bildigim ‘ CNC ‘ Apkant, Giyotin Makas, Plazma

    İlginize şimdiden teşekkür ederim…
    e-mail : Brs.akd.16@gmail.com
    Tel : 0000000000000000

    YanıtlaSil
  6. Adsız9:01 ÖÖ

    Ben İsa Karagöz İstanbul veya DIş ülkelerde yapılan çalışmalarınızda çalışmak istiyorum.Uzman olarak Ağır vasıta kamyon şöförüyüm.Daha önceki Irak daki işim bittiğinden dolayı iş arıyorum.Src ve diğer tüm belgelrim tm dır.Saygılarımlar lütfen dönüş yapın. tel:05370582963 Cezayir işinizde de çalışmak isterim.

    YanıtlaSil
  7. Adsız5:38 ÖÖ

    mrb asma tavan ustasıyım..40 kişilik ekibim var kaynaklı kaynaksız A dan Z ye asma tavan bölme duvarı iş tercübemiz mevcuttur..daha önce TAV ve ENKA da çalıştım uygun görülürse firmanızda çalışmak isteriz..MEVLÜT 0532 414 8592

    YanıtlaSil
  8. tajjik11@hotmail.com9:50 ÖÖ

    slm adım tacettin inşaat kalpcı ustasyım yurt dışı deneyimlerim vardır sizinle çalışmak istiyorum saygılar 05367656541

    YanıtlaSil
  9. Ben İsa Karagöz İstanbul veya DIş ülkelerde yapılan çalışmalarınızda çalışmak istiyorum.Uzman olarak Ağır vasıta kamyon şöförüyüm.Daha önceki Irak daki işim bittiğinden dolayı iş arıyorum.Src ve diğer tüm belgelrim tm dır.Saygılarımlar lütfen dönüş yapın. tel:05370582963 Cezayir işinizde de çalışmak isterim.Mail:my-life52@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. ben evren ızmırden boya ustasıyım yurtdısı ıslerınızde sızınle calısmak ıstıyorum.acıl lutfen 0541 270 20 83

    YanıtlaSil
  11. Adsız9:54 ÖÖ

    selam be ismail bozkurt her türlü iş makinası ve eletirik arzalarından anlayan usdayım bi firmada libyada calışıyorum bana göre işiniz varsa sizde calışmakdan onur duyarım saygılar tel 05367942777

    YanıtlaSil
  12. merhaba ben sakaryada hyundai eurotem fabrikasında 6 senedir calısmaktayım teçrübeli eleman ararsanız görüşelim 0553 362 97 51

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Ben samet endüstri meslek lisesi makina teknoloji bolumu mezunuyum gaz alto kaynak Torino freze kullanabilmekteyim yurt dişi santiyelerinde sizinle calismak istiyorum is tecrubem var 05416939653

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar 28 yıllık Excavatör operatörüyüm
    Firmanızla yurt dışı projelerinizde çalışmak isterim Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar 28 yıllık Excavatör operatörüyüm
    Firmanızla yurt dışı projelerinizde çalışmak isterim Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. Merhaba ben Behlül Okumuş KULE VİNÇ operatörüyüm yurt içi ve dışı işlerinizde çalışmak isterim 8 yıldır kule vinç operatörüyüm endüstri meslek lisesi elektrik mezunuyum REFERANS:Hasan Gönen Gsm:0543 575 03 81 kendi iletişimim GSM:0546 638 46 09

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. 2005-2009 mezunu jeoloji mühendisiyim.5 yıllık tunel kazı dolgu enjeksıyon müh. trabzonda ikame ediyorum.yeni evliyim.ilgilenirseniz tel:05346120178

    YanıtlaSil
  20. Adsız4:21 ÖÖ

    selamlar ben EMRAH ÜLKER 1975 KÜTAHYA TAVŞANLI doğumluyum.Mikser oparatörüyüm,.arabistan rıyad da iş bittiği için suan boşdayım ilgilenirseniz sevınırım tesekkur ederım saygılarımla
    0 544 285 42 44

    YanıtlaSil
  21. Adsız8:05 ÖÖ

    27 YILIK TECRUBE : merhaba sayın yetkili adım M.Emin YANARDAĞ 1987 yılından beridir yol asfalt yapımı (üstyapı) işi ile uğraşmaktayım 16 yıllık yurt dışı tecrübem var kırgızistan,kazakistan,afganistan cezair,suriye ve abhazya da çalıştım üstyapı ekibim mevcut olup ihtiyaç olması durumunda yurt dışı şantiyelerinizin birinde sizinle çalışmak istiyorum İRTİBAT TEL:0535 886 09 59

    YanıtlaSil
  22. Adsız4:34 ÖS

    sızınle calısmak ıstıyorum loder jcb ola bılır 0530 923 66 76 asfal alt yapı arıtma da calıstım afyon sıncanlı

    YanıtlaSil

ilanlar-basvurular.blogspt.com personel, eleman, iş başvuru, memur alımı, akademik personel alımı,işçi alımı üzerine güncel haberleri ve ilan duyurularını takip edebileceğiniz kapsamlı bir sitedir. Bu kısımdan yorum yapmak için yorumlama biçiminden adı/url yazan kısmı seçin. Url kısmını boş bırakabilirsiniz.

Bu kısımdan bizlere yorumlarınızı iletebilirsiniz. Sitemizin adı geçen firmalar ile herhangi bir bağlantısı yoktur. Sitemiz yalnızca iş başvuru sayfalarının bir araya getirilmesi ile oluşturulmuştur. Bu sayfaya yorum yaparken telefon vs. gibi kişisel bilgilerinizi girmeyin.